Skip navigation
3. ONLINE KÖZÖSSÉGI FELÜLETEK A PEDAGÓGIÁBAN (KOMENCZI BERTALAN, RACSKÓ RÉKA)
3.1 BEVEZETÉS: A TANULÁST SZOLGÁLÓ ONLINE KÖZÖSSÉGI FELÜLETEK ÉRTELMEZÉSÉNEK ELMÉLETI HÁTTERE
3.1.1 Célkitűzések, kompetenciák a tantárgy teljesítésének feltételei
3.2 A LECKE TÖRZSANYAGA
3.2.1 A tanulás alapformái
3.2.2 Online közösségi felületek – a humán kognitív architektúra
3.2.3 Online közösségi felületek – kognitív habitus & elmekultúra interfész
3.2.4 Online közösségi felületek – képernyő interfész és hatásrendszere
3.2.5 Online közösségi felületek – online tanulási környezetek
3.2.6 Online közösségi felületek – online tanulási környezetek rendszermodelljei
3.2.7 Online közösségi felületek pedagógiai használata. Bevezetés az online közösségi felületek pedagógiai szempontú vizsgálatába.
3.3 KIEGÉSZÍTÉSEK
3.3.1 Ábrajegyzék
3.3.2 Animációk címe
3.3.3 Videófájlok címe
3.3.4 Külső URL hivatkozások
3.3.5 Podcast/Videó
«
Előző
|
Következő
»
3.2 A LECKE TÖRZSANYAGA
«
Előző
|
Következő
»